Reklamacje


PHU JU-ART nie odpowiada za czas i efekt końcowy rozpatrywanej reklamacji,
aczkolwiek dokładamy wszelkich starań , aby wspierać naszych klientów w dochodzeniu swoich praw.

Reklamacje należy złożyć na :
https://zgloszenia.dpd.com.pl/noMenu/showComplaintForm.action

Niezbędne dokumenty do złożenia i rozpatrzenia reklamacji:
1. Zgłoszenie reklamacyjne
2. Protokół uszkodzenia ( spisany przez kuriera)
3. Dokument potwierdzający wartość przesyłanego przedmiotu( faktura, paragon)
4. Zdjęcia uszkodzonego przedmiotu

Bez otrzymania w/w dokumentów nie ma możliwości złożenia reklamacji i rozpatrzenia jej przez przewoźnika.

Jeżeli odbiorca stwierdził uszkodzenie przesyłki w momencie gdy kurier już odjechał należy skontaktować się z oddziałem doręczającym nie później niż do 7 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po w/w terminie przyjazd kuriera jest niemożliwy.